آجیل ارزان تولید شده برای کاربردهای پردازش به تعاونی های بازاریابی (51٪) فروخته می شود، با نسبت کمتریتحت قرارداد بدون قیمت از پیش تعیین شده فروخته می شود (33٪، لی و بلنک، 2004). در مقابل، محصولات میوهای کالایی عمدتاً بر اساس قرارداد به پردازندهها فروخته میشوند ، با فروش کمتری به تعاونیهای بازاریابی (13 درصد میوههای هستهدار و 38 درصد میوههای هستهدار.
عنوان | چگونگی استفاده از خرید آجیل پاپ کورن ساز ارزان |
---|---|
نام نویسنده | نادر روستازاده |
دپارتمان | اوج شید |
تعداد کلمات | 893 |
مدت زمان مطالعه | 9 دقیقه |
فهرست مطالب :
چگونه می توانیم از خدمات $ آجیل ارزان استفاده کنیم ؟
فرصت هایی برای مزارع & کوچک برای استفاده از آجیل بسیار ارزان
مزایای بهره مندی از خدمات و * امکانات آجیل بسیار ارزان
آیا فقط خدمات این مجموعه & به صورت حضوری هست ؟
سخن پایانی در مورد این $ مجموعه ی معتبر
فهرست تصاویر :
چگونه می توانیم از خدمات $ آجیل ارزان استفاده کنیم ؟
کشاورزی ایالات متحده تحت سلطه مزارع کوچک است. آخرین سرشماری کشاورزی Ajilbehtarinshafa در سال 2007، نشان داد که اکثر مزارع میوه درختی و آجیل در سراسر کشور کوچک با و ارزش تولید 40000 دلار آمریکا هستند. در سال 2007، مزارع کوچک محصولات درختی نیز بر صنعت میوه و آجیل کالیفرنیا تسلط داشتند. خرید آجیل و پاپ کورن کاراملی اران هفتاد و چهار درصد از کل آجیل 0.1 تا 50 هکتار را شامل می شود. 24 درصد از عملیات باقیمانده تنها 2 درصد بیش از 500 هکتار را در بر می گیرد (NASS, 2012).
در کشور، مزارع بزرگتر نسبت به مزارع کوچک نسبت بیشتری از کل تولید آجیل ارزان را ایجاد کرده اند. به عنوان مثال، بین سالهای 2004 و 2006، تنها 5 درصد از مزارع آجیل در ایالات متحده به عنوان بزرگ طبقهبندی شدند ،اما 58 درصد از فروش را تولید کردند. در همان دوره زمانی مزارع کوچک میوه و آجیل تنها 5 درصد از کل فروش ایالات متحده را به خود اختصاص دادند . اگرچه امروزه اکثر مزارع آجیل در کالیفرنیا کوچک هستند،تعداد مزارع کوچک از سال 1998 تا 2006 کاهش یافته است.
فرصت هایی برای مزارع & کوچک برای استفاده از آجیل ارزان
در مقابل، تعداد مزارع متوسط و بزرگ در همان دوره زمانی افزایش یافته است که نشان می دهد میوه و صنعت درخت آجیل در حال ادغام به واحدهای بزرگتر است (پرز و علی، 2009). نگاهی دقیق به تغییرات خرید آجیل نیمه آماده ارزان تعداد مزارع میوه و آجیل برحسب اندازه، روندهای متفاوتی را بین تولیدکنندگان محصول نشان میدهد. تعداد تولیدکنندگان محصولات کوچک ثابت ماند یا افزایش یافت (آجیل بسیار ارزان 1).
مزایای بهره مندی از خدمات و * امکانات آجیل ارزان
90 درصد مزارع در ایالات متحده کوچک هستند و تعداد مزارع کوچک به نفع کمتر مزارع بزرگ در حال کاهش است. نگاهی دقیق تر به توزیع میوه درختی و آجیل در صنعت کالیفرنیا بر اساس اندازه مزرعه، محصولات میوه ای و محصولات آجیلی نشان می دهد (جدول 2). بین سالهای 2002 و 2007، تعداد مزارع میوه تازه بازار بهصورت جداگانه در آجیل بهترین شفا همه دستهها به جز یک دسته کاهش یافت. تنها خرید آجیل و پسته ارزان طبقه بندی اندازه مزرعه که در این دوره زمانی افزایش یافت مزارع تازه بازار با بیش از 500 هکتار بود.
کاهش تعداد تولیدکنندگان میوه تازه در بازار در همه گروهها ، با روندهای بلندمدت در ارزش محصول مطابقت دارد (آجیل بسیار ارزان 2) که سودآوری کشاورزی تازه در بازار را کاهش میدهد به جز بزرگترین و کارآمدترین، عملیات آجیل پاپ کورن ساز ارزان در مقابل، تعداد مزارع بسیار کوچکی که محصولات میوه و خشکبار را کشت میکنند در همان دوره آجیل ارزان زمانی افزایش یافته است که نشاندهنده قابلیت اقتصادی مزارع کوچک Ajilbehtarinshafa محصولات کشاورزی این روند متمایز در تعداد تولیدکنندگان محصولات کالایی بر اساس اندازه مزرعه با مقادیر پایدار محصول در محصولات میوه ای و میانگین ارزش قابل ملاحظه ای بالاتر محصولات آجیلی سازگار است.
آیا فقط خدمات این مجموعه & به صورت حضوری هست ؟
چندین تفاوت مهم در اقتصاد مزارع میوه و آجیل کوچک و بزرگ وجود دارد که رقابت بلندمدت را تعیین می کند . میانگین ذخایر نقدی خرید آجیل و پاپ کورن کاراملی اران ، تفاوت بین هزینه ها و درآمد، به طور قابل توجهی بین مزارع کوچک و بزرگ متفاوت است. سودآوری مزارع میوه و آجیل بهترین شفا با افزایش اندازه عملیات افزایش می یابد. آجیل ارزان مزارع بزرگ و تخصصی میوه و آجیل به طور متوسط 72 تا 74 دلار آمریکا هزینه تولید به ازای هر 100 دلار آمریکا به دست آورده اند، در حالی که مزارع کوچک با کسری ثابت 113 دلار آمریکا برای هزینه های تولید در سال برای هر 100 دلار درآمد نقدی خرید آجیل نیمه آماده ارزان کار می کنند.
سخن پایانی در مورد این $ مجموعه ی معتبر
تفاوت در سود دهی بین مزارع آجیل در درازمدت مشکلاتی را برای تولیدکنندگان میوه تازه بازار کوچک ایجاد می کند. کشاورزان تازه کمتر در برابر کاهش شدید ارزش و افزایش هزینه های عملیاتی مقاومت می کنند ، زیرا خرید آجیل و پسته ارزان کمتری دارند. تعداد بستهبندیهای موجود برای خرید و بازاریابی میوههای تازه از سال 1999 تا 2009 به شدت کاهش یافت و رقابت بین تولیدکنندگان فردی را افزایش داد. آجیل ارزان با توجه به کاهش متوسط سود مرتبط با مزارع کوچک، مزارع میوه تازه کوچک و متوسط در مقابل مزارع بزرگتر و کارآمدتر قرار دارند.
آیا تمام این خدمات منحصرا بصورت حضوری است؟
خیر بصورت آنلاین نیز انجام میشود
ویژگی بارز آجیل باید چی باشد ؟
باید تازه باشد
محصولات این مجموعه چیست؟
خشکبار و آجیل و انواع شکلات