آجیل ارزان, بادام زمینی دو آتیشه

2 ویژگی %مهم برای استفاده از آجیل ارزان چیست؟

آجیل ارزان | بادام زمینی دو آتیشه | آجیل بهترین شفا | ajilbehtarinshafa

آجیل ارزان | بادام زمینی دو آتیشه | آجیل بهترین شفا | ajilbehtarinshafa

عنوان انواع آجیل
نویسنده فرناز خالقی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1006 کلمه
مدت زمان کطالعه 10 دقیقه

فهرست مطالب

مصرف میوه ارزان خشک با دریافت بیشتر مواد مغذی کم مصرف

تقریباً نیمی (48٪) از مرگ و میرهای ناشی از بیماری های قلبی

غذایی و پتاسیم، و همچنین فعال‌های زیستی ارزان عنوان مثال

پس زمینه میوه های خشک جایگزین های پایدار برای میوه

فهرست تصاویر

شکل 1 ارزان

شکل 2 بادام زمینی آتیشه

مصرف میوه آجیل ارزان خشک با دریافت بیشتر مواد مغذی کم مصرف

بادام زمینی دو آتیشه بالاتر و کیفیت بهتر رژیم غذایی در بزرگسالان ایالات متحده مرتبط است: تجزیه و تحلیل مقطعی از نظرسنجی ملی سلامت و تغذیه، 2007-201دکتر موزی نا; دیوید ان. پروکتور، دکترا. Penny M. Kris- آجیل بهترین شفا اس. پترسن، دکترا، سلامت قلبی متابولیک بین مصرف‌کنندگان میوه خشک و غیرمصرف‌کنندگان، و ارزیابی تفاوت‌ها در دریافت مواد مغذی در روزهایی بود که میوه‌های خشک مصرف می‌شدند در مقابل مصرف نکردنطراحی این یک تجزیه و تحلیل مقطعی از داده های بررسی ملی سلا آجیل ارزان کنندگان/تنظیم میانگین مصرف میوه

خشک در بزرگسالان بادام زمینی دو آتیشه ajilbehtarinshafa یادآوررژیم غذایی را تکمیل کردند، برآورد شد. مصرف کنندگان میوه خشک (یک چهارم فنجان معادل در روز یا بیشتر) در پاسخ دهندگان با 2 یادآوری کامل رژیم غذایی (تعداد 22311 ¼ ) مشخص شد. تفاوت‌های درون فردی در دریافت مواد مغذی در پاسخ‌دهندگانی که میوه‌های خشک را در 1 از 2 یادآوری رژیم غذایی مصرف کرده بودند ( 1233 ¼ n) ارزیابی شد. در ادامه شکل 1 آجیل ارزان را مشاهده کنید.

معیارهای پیامد اصلی عوامل خطر قلبی متابولیک، کیفیت رژیم غذایی با استفاده از شاخص تغذیه سالم 2015 و دریافت مواد مغذی مورد ارزیابی قرار گرفت.تجزیه و تحلیل های آماری کیفیت رژیم غذایی و سلامت قلبی متابولیک در مصرف کنندگان در مقابل افراد غیر مصرف کننده با استفاده از رگرسیون خطی چند متغیره، تنظیم شده برای عوامل جمعیت شناختی و سبک زندگی مقایسه شد. تفاو بادام زمینی دو آتیشه درون فردی در دریافت مواد مغذی در روزهایی که میوه‌های خشک مصرف می‌شد در مقایسه با عدم مصرف با استفاده از رگرسیون خطی چند متغیره ارزیابی شد.

آجیل ارزان | بادام زمینی دو آتیشه | آجیل بهترین شفا | ajilbehtarinshafa

آجیل ارزان | آجیل بهترین شفا | ajilbehtarinshafa

شکل 1 آجیل ارزان

تقریباً نیمی (48٪) از مرگ و میرهای ناشی از بیماری های قلبی

عروقی در ایالات متحده، کیفیت رژیم غذایی ضعیف را بر عهده دارد . 1 مصرف کمتر از حد مطلوب میوه، به ویژه، یکی از عوامل اصلی مرتبط با رژیم غذایی است بیماری و ناتوانی در ایالات متحده و در سراسر جهان. 1 میوه ها منابع مواد مغذی کم مصرف هستند، بادام زمینی دو آتیشه هایی برای افزایش مصرف میوه، درک بیشتری از الگوهای مصرف فعلی مورد نیاز است. موانع گزارش شده برای مصرف میوه ها، به ویژه میوه های تازه، شامل دسترسی یا دسترسی است آجیل ارزان میوه هایی که حداقل فرآوری شده اند

از جمله میوه های منجمد، کنسرو شده و خشک شده، مزایای زیادی نسبت به میوه های تازه دارند آنها نسبت به نوسانات در دسترس بودن فصلی انعطاف پذیر هستند و نسبتاً ثابت هستند با کیفیت و قابل نگهداری برای مصرف بعدی. بسیاری از هستند. با جلوگیری از چندین مانع رایج برای مصرف، این اشکال میوه ممکن است به افزایش مصرف کمک کند. در واقع، مصرف‌کنندگان میوه‌های منجمد کنسرو شده، خشک شده میوه دریافتی کل میوه بیشتری آجیل ارزان غیر مصرف‌کنندگان نشان داده‌اند. در ادامه شکل 2 بادام زمینی دو آتیشه را مشاهده کنید.

دستورالعمل های غذایی 2015-2020 برای آمریکایی ها (DGA) مصرف 2 تا 2.5 فنجان معادل میوه را در یک رژیم غذایی 2000 کیلوکالری توصیه می کند. هر فنجان میوه تازه، کنسرو شده یا منجمد معادل 1 فنجان است. صد در صد آب میوه نیز به عنوان یک فنجان معادل یک فنجان محاسبه می شود ، اما به دلیل محتوای فیبر کم و پتانسیل مصرف بیش از شامل شود. هر نصف فنجان میوه خشک معادل 1 فنجان است. هیچ حد بالایی برای مصرف میوه خشک مشخص نشده است اما دستورالعمل ها هشدار می دهند که مانند آبمیوه، مصرف بیش از حد ممکن است باعث کالری اضافی شود

آجیل ارزان | بادام زمینی دو آتیشه | آجیل بهترین شفا | ajilbehtarinshafa

بادام زمینی دو آتیشه | آجیل بهترین شفا | ajilbehtarinshafa

شکل 2 بادام زمینی دو آتیشه

غذایی و پتاسیم، و همچنین فعال‌های زیستی آجیل ارزان عنوان مثال

ترکیبات فنلی و کاروتنوئیدها) که ممکن است دارای مزایای محافظتی از کارکرد باشند  شواهد مشاهداتی آینده نگر به طور مداوم ارتباط معکوس بین مصرف میوه و خطر ابتلا به فشار خون بالا، بیماری عروق کرونر قلب، سکته مغزی و دیابت نوع 2 را نشان می دهد با این حال، 76 درصد از زنان و مغذی کمک کند هدف ما ارزیابی تفاوت در کیفیت رژیم غذایی و نتیجه گیری مصرف میوه خشک با کیفیت رژیم غذایی بالاتر و دریافت بیشتر مواد مغذی کم مصرف همراه بادام زمینی دو آتیشه حال، به نظر نمی رسد که میوه های ارزان در روزهای مصرف جایگزین سایر منابع کالری شوند.. حد ، نباید بیش از نیمی از کل میوه مصرفی را

و میانگین شاخص توده بدن، دور کمر، و فشار خون سیستولیک کمتر ( P < 0.01). مصرف کل کربوهیدرات، فیبر غذایی ، پوتاسیم و چربی غیراشباع چندگانه در روزهایی که میوه‌های خشک مصرف می‌شد در مقایسه  با عدم مصرف بیشتر بود ( 001/0 > P ). کل کالری دریافتی نیز بیشتر بود آجیل بهترین شفا زمانی که میوه های خشک مصرف می شد.  میانگین کیفیت کل رژیم غذایی در مصرف‌کنندگان در مقایسه با غیرمصرف‌کنندگان به‌طور معنی‌داری بالاتر بود (میانگین آجیل ارزان ¼ 8.1 واحد، 99% فاصله اطمینان (CI): 6.7-9.4 واحد؛ P < 0.001)، پس از تعدیل عوامل جمعیت‌شناختی و سبک زندگی (کنندگان برای تمام اجزا بادام زمینی دو آتیشه کل ajilbehtarinshafa لبنیات ( 0.08 ¼ P )، پروتئین کل ( 0.70 ¼ P )، و قندهای افزوده ( P ¼ 0.64) نمرات بالاتری داشتند.

پس زمینه میوه های خشک جایگزین های پایدار برای میوه

های تازه هستند که از موانع رایج برای مصرف میوه جلوگیری

مصرف‌کنندگان میوه خشک دارای میانگین BMI ( e 0.8

99% فاصله اطمینان (CI ) از 1.4 تا e 0.2؛ P ¼

آجیل ارزان انتی‌متر، 99 درصد فاصله اطمینان (CI )

4.2 تا e 0.9 سانتی‌متر؛ P < 0.001) نسبت به غیر

بادام زمینی دو آتیشه بودند. پس از تنظیم برای عوامل جمعیت شناختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *