دسته‌بندی نشده

آجیل ارزان و خواص 7 گانه & آن برای سلامتی!

آجیل ارزان | خرید تخمه کدوخویی | آجیل بهترین شفا | ajilbehtarinshafa

عنوان آجیل مغذی
نویسنده فاطمه بهاءلو
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1033
زمان مطالعه 10 دقیقه

فهرست مطالب

آجیل ارزان زیر مجموعه تغذیه، ورزش و خواب کافی فاکتورهای اصلی سلامتی!

آیا شما میدانید آجیل ارزان را چطور و از کجا باید تهیه کنید؟

آجیل چیست و چه فوایدی میتواند بر بدن ما داشته باشد؟

بررسی خواص آجیل برای پوست:

فهرست تصاویر

شکل 1 آجیل ارزان

شکل 2 خرید تخمه کدوخویی

 

آجیل ارزان زیر مجموعه تغذیه، ورزش و خواب کافی فاکتورهای اصلی سلامتی!

انسانها از ابتدای خلقت برای بقای زندگی و داشتن بدنی سالم همواره به تغدیه خود اهمیت داده اند. تاثیر تغدیه سالم، خواب کافی و ورزش بر سلانتی انسان بر هیج کس پوشیده نیست. امروزه افراد برای داشتن بدنی سالم و سیستم ایمنی بالا به فاکتورهای زیادی توجه میکنند. مردم علاوه بر غذا و میوه به مصرف انواع مکمل ها و قرص های تقویتی روی آورده اند. اما ای کاش مردم مروری به نوع تغذیه گذشتگان میکردند. در گذشته که اصلا این همه تنوع در مکمل و قرص های تقویتی وجود نداشت، مردم سالم تر بودند. چون خرید تخمه کدوخویی از دستورات بانوی خانه به همسرش بود.

آیا شما میدانید آجیل ارزان را چطور و از کجا باید تهیه کنید؟

بگذارید راحت صحبت کنیم. شما بهتر از من میدانید که سطح درآمد و توان خرید مردم با هم یکسان نیست. اما در عین حال همه ما باید بدنی سالم داشته باشیم و در حد توان تغدیه سالم تهیه کنیم. اگر از نظر درآمدی مشکلی ندارید که برای شما خوشحالم. شما هیچ محدودیتی برای داشتن یک تغذیه سالم و دیگر فاکتورهای موثر برای سلامتی ندارید. اما اگر بنا به هر دلیل نمیتوانید به راحتی هزینه کنید کمی فکر کنید. شما تا حدی میتوانید صرفه جویی پیشه کرده و به سلامتی کمتر اهمیت بدهید. هزینه کردن برای آجیل ارزان و خرید تخمه کدوخویی بهتر از هزینه کردن برای قرص و داروست.  در ادامه شکل 1 آجیل ارزان را ملاحظه کنید.

 

آجیل چیست و چه فوایدی میتواند بر بدن ما داشته باشد؟

آجیل در واقع از دسته خشکبار است و به مغز این خشکبار دانه های روغنی گفته میشود. به ترکیب دو و بیشتر دانه های روغنی با هم آجیل میگویند. این دانه های روغنی که سرشار از خواص اند برای بدن بسیار مفیدند. آجیل در بالا بردن سیستم ایمنی بدن نقش موثری دارد. بر سلامت و زیبایی پوست و مو موثر است و بر سلامت و  عملکرد تمام اعضای بدن اثر مثبت دارد. البته رعایت تعادل در مصرف آجیل همچون دیگر ماده های خوراکی باید در نظر گرفته شود، آجیل ارزان عبارتند از. گردو، بادام، بادام هندی، پسته، فندق، بادام زمینی، تخمه آفتابگردان، تخمه ژاپنی، تخمه هندوانه. خرید تخمه کدوخویی و کشمش یادتان نرود. آجیل بهترین شفا و راحتترین راه برای پیشگیری از ضعف بدن است.

شکل 1 آجیل ارزان

آجیل ارزان | آجیل بهترین شفا

آجیل ارزان | آجیل بهترین شفا

بررسی خواص آجیل برای پوست:

پوست برای اینکه شاداب و جوان بماند و دیرتر روند پیری را طی کند نیاز به توجه و رسیدگی دارد. نوشیدن آب کافی، انواع ویتامین ها، پروتین ها، اسید هیالورونیک و مواد معدتی در سلامت و زیبایی پوست نقش دارند. در مجموع میتوان گفت از آنجا که آجیل بسیار مغذی است از درون به حفظ سلامت پوست کمک میکند. اگر بجای هزینه کردن برای این همه کرم و لوسیون گران قیمت که اثر مقطعی دارند. روزانه تنها یک مشت آجیل ارزان در برنامه غدایی خود بگنجانید خودتان معجزه را حس میکنید.   مصرف آجیل باعث جوانی و شادابی پوست میشود. روند پیری پوست را کاهش داده و لکه و آکنه را از بین میبرد. با خرید تخمه کدوخویی به راحتی و بسیار خوش فرم و طبیعی صورت خود را تپل کنید. و آن همه ریسک و هزینه برای تزریق ژل به منظور چاقی صورت برای خود نخرید! از ajilbehtarinshafa دیدن کنید. در ادامه شکل 2 خرید تخمه کدوخویی را مشاهده کنید.

  • بادام و خواص بی نظیر آن اولین جایگزین شیر مادر برای نوزاد!

بادام ویتامین E زیادی دارد و بسیار مغذی است. فکر میکنم 90 درصد ما شنیده ایم که اگر روزانه 14 دانه بادام میل کنیم از بسیاری از امراض دور خواهیم بود. بادام به حدی مغذی است که وقتی دوران شیرخواری نوزاد تمام میشود، حریره بادام جایگزین اصلی  شیر مادر میشود. البته اگر پوست این آجیل ارزان را بگیرید کمک زیادی به معده در هضم آن کرده اید. بگذارید بادام ها چند ساعتی خیس بخورند و بعد پوست آن را جدا کنید به ویژه برای کودکان. پس هنگام خرید تخمه کدوخویی حتما بادام هم بخرید. راستی از ماساژ پوست صورت با استفاده از روغن بادام شیرین و بادام تلخ غافل نشوید. این کار در از بین بردن چروک ریز بسیار موثر است.

  • جلوگیری از پیری پوست با فندق

آنتی اکسیدان و  فلاوانوئیدهای موجود در فندق به پوست شما این امکان را میدهد که خود را بازسازی کند. برخی از خانم ها برای پر پشتی ابرو یک دانه فندق را میسوزانند و آنرا به ابروهای خود میکشند. با تهیه روغن این آجیل ارزان در منزل خود و به راحتی از زیبای ابروهای طبیعی خود لذت ببرید. فندق عمیقا پوست را آبرسانی میکند و پوست را مرطوب نگه میدارد.

شکل 2 خرید تخمه کدوخویی

خرید تخمه کدوخویی | آجیل بهترین شفا

خرید تخمه کدوخویی | آجیل بهترین شفا

 

  • پسته طلای سبز خوشمزه

پسته آنتی اکسیدان زیادی دارد که باعث از بین رفتن آکنه میشود. پسته برای کم خونی و رفع کمبود آهن بدن مفید است. با خرید تخمه کدوخویی و پسته به رفع خستگی و بی حالی در اثر کم خونی خود کمک کنید.

  • کاهش التهابات پوستی با گردو

گردو همچون بادام در رژیم افراد گیاهخوار جایگاه ویژه ای دارد. افراد گیاهخوار به راحتی میتواند گردو را جایگزین ماهی کنند. امگا 3، اسیدهای چرب اشباع نشده، پروتین و فسفر به میزان فراوان در این آجیل ارزان یافت میشود. برای استحکام اسخوان و مفاصل بسیار با اهمیت است. از گردو در تهیه برخی از غذا ها استفاده میشود. در ضمن گردو برای کاهش التهابات بدن و پوست بسیار مناسب است.

 

  • بادام هندی و خواصش

بادام هندی هم دارای آنتی اکسیدان است و هم ویتامین e. بادام هندی ماهیچه های صورت را تقویت و حجیم کرده و باعث پر شدن صورت میشود. خرید تخمه کدوخویی و بادام هندی از توصیه های معمول هر آجیل فروشی است.

با در نظر گرفتن این نکته که آجیل بهترین شفا برای شماست، خرید کنید. یکبار از ajilbehtarinshafa دیدن کنید.

آیا از نقش آجیل در بالا بردن سیستم ایمنی بدنتان آگاهی دارید؟

بله تاثیر مثبت آجیل بر سلامتی بر همگان روشن است.

چقدر مشتاق به استقاده روزانه آجیل هستید؟

خیلی زیاد آجیل دوست دارم.

شما هنگام خرید مغز دانه های روغنی را میخرید یا با پوست آن را تهیه میکنید؟

بیشتر با پوست تهیه میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *